Top Model xd

hejj ! :))<3
nu sitter jag här o glor på Top Model ,,
har precis ätit och dushat för att jag har vat på träning :)
vi hade först nån tränings grej att man skulle slänga sej på en matta xd
och sjuta i mål , sen hade vi en tävling "typ" att man skulle slänga sej på en matta
och då blev det mål xd ;)
& sen spleade vi match på slutet , jag spelade : höger nia o på slutet lite kant xd
o nu sitter jag oxå o chattar lite med Ebba , Linnéa , Lina och Sandra :) §
och idag har jag vat med Elin :D §
det kommer nåt foto ;) <3

Blev sne xd




¨



orkar nt ladda upp fler ,
Ha det bäst , sötnosen , Puss ♥


Skrivet av : Elin<3§;)

vi hade jätte kul!!!!:)<333§

2010-05-19 @ 07:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0