TALANG 2010 ;)

Hej ! ♥
nu sitter jag häär o kollar på TALANG 2010 :))<3

men först kanske jag ska berätta vad jag o Lollo gjorde 2-day xd
vi "FÖRSÖKTE" ladda ner Photoshop men det totalt misslyckades xd
ahh ! , jag vill verkligen ha det asså ! <3
men ah ...
sen gick vi hem t lollovisa och hade jätte kul  !! §

t-baka t TALANG :) , jag tycker typ att TwistedFeet (stv) är as bra !

imorrn ska Noah ha kalas , Emma-Louise ska oxå komma och hjälpa t :)<3
vi ska hjälpa t och fixa och sånt :D:D §
men nu ska jag kolla talang igen xd
Ha det bäst sötaste , Puss ♥


Skrivet av : Emma-Lis ! :)) <3

Haha jag såg knappast Talang , men tkr oxå dom e bra !! <3 men jag somnadé sen , för jag var so tired efter ridlägret :))<3 hihih

men kommer bli as ,, kul ! ;)) i dag när vi ska fixa till nOas partyy haha ^^ !!! <3§§

LOVEU ♥

2010-05-15 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0