stan idag igen x)<3

hejj  ;) <3
idag har jag och emma-louise vat i stan ;)
men vi flabbade ihjäl oss (bokstavligt)
ahahaha ;D
det va en tjej som kom fram t kassan när vi va där
o hon ba : eh , jag vill känna på dom här innan jag köper dom .
o det va typ nån grisfärgad slem sak :s
o jag ba råkade skratta o hon kollade på mej ,
och jag : Emma-Louise !!!!!
bara för att hon skulle tro att jah skrattade åt e-l
sen gick jag ba iväg o ställde mej nån stans o flabbade ihjäl
sen kom emma-lis o hon va nästan tårögd ! haha xd
men sen gick vi o kollade runt b.l.a på PIRAJA (stv) , kicks , indiska xd
vi köpte ett armband (vänskaps) och emma-lis köpte 2 ringar ;)
o sen hämtade pappa oss , o då kom en kille på stateboard osså trillade han haha
och skateboarden hamnade på en gubbe som ba : snubblade du ?
haha xd <3
sen åkte vi hem t mej och tog en macka och dricka ;)
kommer nån bild ;d xd §
+ dagens outfit ;) §



den blev suddig o liten , lev med det ;)<3

Ha det bääst , Puss ♥


Skrivet av : Emma-LIISSS!

jaaa !

Det var bästa dagen ever verkligen §§§§§§§

var as kul vi borde göra det mkt oftare§§§§§§§§

sötnöt<3

hhaha §§§§§§

Älskareyy <3

2010-05-26 @ 18:42:51
Skrivet av : Elin<3§;)

det låter kul!!! :) hihihi<333§

2010-05-26 @ 19:24:11
Skrivet av : Emma :D

låter kul ! :D <3

2010-05-27 @ 07:16:19
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0