SSKKIITT ! -.-

Hejj :)<3
igår va laget o kollade DROTT i Malmö !
dom förlorade ju och jag blev as sur !! för dom
ledde (stv) hela matchen ! men på slutet ba slarvade dom
med bollen xd
aja iaf .. på bussen hem (killarna ,P98 åkte i samma buss som oss)
så satt alla på sin bluetooth och alla bytte typ namn och skrev typ skämt
namn och det va faktiskt kul haha :) <3
och för det sista vill jag säga tack t Ebba för headern den blev as fin :))§
kolla hennes blogg HÄR :) 
idag så vet jag nt vad jag ska göra , vi får se , bloggar mer ikvl :)<3
min fin fina header : :)
Ha det bäst sötnosar , Puss ♥


Skrivet av : Elin<3§;)

japp, det blev den!!;) du ska va med mig ju!! hihihih<333§;)

2010-05-09 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0