Orkar igentligen nt .

Hejj !♥
sry att jag nt har bloggar på ett tag :s
men jag har helt enkelt nt vat på bloggghumör xd
men jag kände mej tvingad på nåt sätt haha :P <3
ah iaf , idag har det vat träning (handboll då) xd
vi gjorde först nån hinderbana och vissa spelade och tränade
typ på växlingar :)) jag kände mej trög i början för jag fattade
inte , haha men sen fattade min lilla hjärnan xd <3
o btw idag har jag varit i stan och kollat på DROTT som skulle
vara dää :) men Gunnar Steinn Jonsson va nt däär :'( och nt heller
Stephen Nielsen (stv) :(( dom va på Island xd <3 men andra bra va
däär iaf ;))♥
Nu sitter jag o glor på Talang 2010 xd
sen ska jag kolla Svenska Hollywood fruar , Maria.Montazami (stv) ä ba BÄST !
o glöm nt kolla Nellis Header som jag har gjort t henne HÄR :)
aja
Ha det Bäst Sötnos , Puss.♥ 

Skrivet av : Emma

Kul på träningen ? :D <3 Mm maria Montazami är bäst :D Fin header du gjorde åt Nellis <3<3<3

2010-05-11 @ 07:22:49
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/
Skrivet av : ebbaa ;)§

sv; är du :) <3

2010-05-11 @ 08:50:09
URL: http://ebbaasplind.blogg.se/
Skrivet av : Elin<3§;)

jag kollade oxå på talang och svenska hollywood fruar. maria var bäst!!!! hihihi <333§;)

2010-05-11 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0