Hipp hipp hurra :)<3

hejj ! :))<3

idag fyller min sötaste lillebror år :D:D<3
igår så hade han kalas och jag o Emma-Liiis hjälpte t :)
vi gjorde typ lekar med dom occh sånt xd
sen åt jag & Emma-Louise tårta då xd
den va god med jordgubbar :))<3 JUMMY !
emma-liis ville typ ha mer hela tiden xP <3
idag kmr mormor o morfar och kusiner o firar ;)) §
och imorrn äre skola igen -.- men det ska ju bli kul o träffa allla ;d '
ah , men nu kollar jag ba på EXTREME HOME MAKOVER (stv) xd
dom sa att det va det finaste huset dom nånsin byggt medans
jag tycker tvärtom , xd .. Dålig uppdatering , iknow xd

Ha Det Bäst Sötaste , Puss ♥


bara för att jag älskar denna bilden ♥


Skrivet av : emma

Grattis lill noa ;P eller noha vet ej hur stavar ;P

2010-05-16 @ 15:01:00
URL: http://onlyyemma.blogg.se/
Skrivet av : Emma-Liis :)) <3

Hihi ♥ aa !

i loved that cookie ! jummy (y) <33 §

hihiii <3 §§

2010-05-16 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0