Dagen med underbaraste Ebba & Filli :)<3

hejj :)§
nu sitter jag här , jag o filli har precis cyklat hem från Alets match ;)<3
vi satt med vilma ;D
men vi kunde nt stanna länge ,, men när vi gick stog det 1-0 t alet ! :DD
men jag kanske ska berätta om dagen oxå ? xd §
först väntde jag på Filli efter skolan dom slutade 15 min , efter oss xd
men jag o Filli blev rastlösa så vi va lite på lekplatsen o höll på med mobilerna
, sen sa jag att det va lika bra att vi cyklade t Ebba tidigt för vi kanske nt hittade
för ebba slutade klocka tre xd , så ja o filli yrade runt xd men till slut kom vi fram .
men då va det typ 10 minuter t Ebba slutade så vi åkte t hennes skola *
då slutade hon precis ;)
så jag ebba o filli cyklade t ebba *igen*
då tog vi lite dricka , men ja tog typ allt hahaha xd :DD
sen skulle ebba äta fil , flingor :) , då blev jag oxå sugen o tog lite i smyg , fast det gick
nt så bra haha xd :)
sen lekte vi med nån borrmaskin haha , så fick vi spel asså ! haha
när vi kom upp t ebbas rum skulle jag o filli skrmma henne , men ebba kom in med borrmaskinen
o skämde oss ist , haha <3
sen flamsade vi o filmade o fotade , och höll på med PS ;)
sen skulle vi ju t ebbas fotbolls match , så vi cyklade med Line och Lina (tror jag dom hette)
när vi väl va där så bytte dom om och sånt xd
sen satt jag o filli med Vilma :)<3
sen cyklade jag o filli hem då
nu sitter jag här o ska kolla Anna Anka söker assistent
GRATTIS du har läst ända ner hit haha:)
Ha det bääst , Puss ♥


Skrivet av : Emma :D<3

kul ! §

2010-05-20 @ 07:15:08
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/
Skrivet av : Emmaa-Liss ;) (L)

Låter Ju Kul ! (L)

Fistroll ällskareyy ;) §§<33

Sötnowsgmn & fistrollet & Bull :D <3

hahahxd

2010-05-21 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0