Dagen med tjejerna ;)<3

hejjsan xd <3
idag har jag vat med Emma-Liis och Emma :DD <3
fett kul ;))<3
vi va hos mejj och först fikade vi ;)
*macka*muffins*saft* :D
ah sen gick vi upp på mitt rum och jag fick spel xd
pahahaha xd §
tack för den dan :)<3
men nu ska jag snart på träning ,
så jag kanske nt bloggar efter det , men jag får
se ;)
lr jo nu ska jag öva lite på glosor vi har ett engelskt förhör
på 70 ord !!! :o
men man kan öva på en sida som heter www.glosor.nu
det ä mke bättre än att öva på sånna spalter xd
ne nu blev det för mke LÄXA i mitt blogginlägg :s
o dålig uppdatering i know :o

bara för att jag älskar den bilden ;)
ha det bäst sötate , Puss ♥

Skrivet av : Emma :)<3

Jopp jätte kul §§§ Kul när typ du fick damp haha <3<3 nice bild <33333333333333333333

2010-05-25 @ 07:19:39
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0