Bilder :)

Hejj :) , nu sk jag snart t skolan emma sitter här oxå nu xd <3 , men här kommer
lite bilder sen jg va med Filli & Ebba :D
ENJOY ;)

Ebba :) och Mimi fick oxå va med i bild xd

Söta filli :)<3

jag & Ebba -:)<3
orkar nt ladda upp fler xd
men igår va jag med Emma-Louise , men sen ringde Jonna o Lollo och frågade
om vi ville komma o spela brännboll / Fotboll ;)
det va as kul nårra i klassen va oxå med ;)§
o idag blire DISCO :DD
hemma hos tesan xd
Ha det bäääst , Puss ♥

Skrivet av : Emma-Louise :DD<3

Så kul ! (L)

2010-05-21 @ 14:06:30
Skrivet av : Anonym

Så kul ! (L)

2010-05-21 @ 14:06:53
Skrivet av : ebbaa ;)§

jag ser helt dampskadad ut -.- §

2010-05-23 @ 11:30:53
URL: http://ebbaasplind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0