Bästa dagen , igår ;)<3

hejj :)<3
nu sitter jag här och ska snart äta frukost xd ;)
ska berätta lite om igår ;D <3
igår kom Julia och hennes familj :)
vi åt , och sånt xd
men vi skulle ha vatten-krig då ringde Lovisa <3
och frågade om vi skulle komma t Jonna och spela bränbloll / fotboll :)
så det gjorde vi ..
och vi hade as kul ! jag , jonna , julia , emma-lis , lovisa :)
sen ringde vi t Gustav som va med Teho och frågade om dom oxå ville komma ;)
vi fick tjata , "lite" haha :D
men sen kom dom o vi spleade brännboll xd
men sen cyklade dom hem och vi fortsatte =)
efter en stund cyklade Lovisa hem och jag o julia gick hem :(
och idag blire ny cykel !!!! (tror ja) xd <3
men nu ska jag äta frukost ;d

Ha,Det,Bäst,Puss, ♥

Skrivet av : Anonym

Det kom ingen bild xd

2010-05-30 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0