Äntligen !

Hejj !! :D §

ÄÄNNTTLLIIGGEENNN !!!
har vi fått t bax internet :D <3
aja mke har hänt innan dess ! §
här kommer små fakta ,
jag har vat hos Sandra i sthlm :)
det va as kul , vi va i gamla stan bl.a ;D
i gamla stan va vi på nåt museeum i slottet
och fikade och jag köpte en ängelgrej ,
diamant (stor!) , sandra köpte ett smycke t
mej :D <3 och jag köpte ett halsband :)
sen idag har jag vat m Emmaa-Liiss §
vi har hoppat , kollat Top mdl ,
a vi hade jätte kul i a f  ;D;D ♥ ♥
ikv ska jag kolla ANdra Avenyn SISTA AVSNITTET
:'( !!!
ja bloggar mer imorrn för jag måste sticka nu ,,
Imorrn vet jag nt vad jag ska göra axly , får se <3
Ha det Bättre än Bäst , Puss §



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0