SkolAvslutning :)<3

hejj :)<3
idag har vi haft skolavslutning .
men vädret passade nte så mångas kläder -.-
typ alla hade klänningar (tjejer) haha ,
och vissa hade t o m nte tights :o , fatta kallt ! .
men jag hade korta tights , kortbyxer , linne , tröja xd
men det va kallt ändåå ! ;)
vi höll på o sjunga , du gamla du fria , den blomster tid nu kmer
, oså.
sen skulle dom i 5:an.. a o b spåret sjunga ,
"idas sommarvisa" på scen dom som ville.
så alla tjejer från vår klass förruton 2 st
sjöng och nårra från andra 5:an ;)
det va PINSAMT !
men nu ä det av klarat , haha :D
sen fotade föräldrarna vår klass ochsen gick vi hem .
jag och mamma och min lillebor drog t stan för att äta
och köpa lite kläder :)
kommer en bild i slutet av inlägget ;P
sen smsade emma och frågade om jag ville va med henne och hennes
pojkvän "kille" så det va jag , en stund .
sen gick vi hem , provade kläder , fotade o sånt :)
imorrn ska jag vara med
Linnéa , antagligen , om det går . :)


KLÄDERNA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN . <3 --->



kläderna jag köte idag´+ 2 linnen :)

Puss / Felicia ♥

Skrivet av : Emm-Louise :)<3

Nice ! <3 :D

2010-06-11 @ 11:52:12
Skrivet av : vickan

Sötnos ! <3 gillar dina skolavslutnigns kläder :P<3

2010-06-11 @ 15:17:33
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/
Skrivet av : Jonna ;)3

Sötnos ! <33

2010-06-12 @ 20:59:49
Skrivet av : Rehab <3

asså var lår du dig att vara så söt fattar inte var

sötnos :)

2010-06-19 @ 13:48:44
URL: http://rebbanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0