PHOTOSHOP CS5 :D

hejj :)
idag har dagen vatt jobbig -.- vi gick ju den *** stigen -.-
men jag och deóm jag gick med hade ju kul ! :D
´sen fick vi bada , typ hela skolan ! :s
men det va kul ! :)
jag badade med Jonnizen o Lollovisa ;) <3
sen åkte vi buss hem och sen från skolan cyklade vi hem ;)
jag Jonna , Emma , Lollo , cyklade hem ;)
sen kom jag hem , va lite på datan , va ute i trädgården ;)
nu har jag laddat ner PHOTOSHOP !!! :D
är så glad asså , jag har försökt i månader ! xd
om du oxå vill ha PS , tryck här :) 

1 . gå in på www.adobe .com :) (bilden)
2.du ser en ikon , det står "PHOTOSHOP" på den och är en ps ikon ;) (bilden)
3.sen kmr du t en ruta där du kan välja mellan 2 st , tryck på den första (bilden)
4.tryck på "TRY" (bilden)
5.kommer upp en ruta , och tryck på "TRY" igen.
6.bläddra tls du kmr t SWENDISH | WINDOWS (lr MAC) | 1004.6 MB
7.skaffar du ett konto (tar bara typ 2 min ;).
....
sen loggar du då in där i den rutan .
sen trycker du på kör , bla , bla , bla ;)
hoppas du fattade lite iaf :)<3
men nu kollar jag på talang 2010 :)
och ska snart t Emma-Louise vi ska spela fotboll :D:D ;)

Ha~det~bääst,Puss ♥

Skrivet av : ellenotendal-fashion and fitnessblogg

fast man kan inte ladda ner det gratis..min pappa fixade ett paket till mig med alla CS3-or. kostar ca 10 000 ;D

2010-06-04 @ 20:08:25
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Skrivet av : Emmaa-Liis §

GRYMT KUL VI HADE § (L) HAHA ;) <3

ILYY §§§

2010-06-04 @ 22:12:50
Skrivet av : vickan

Hejsan:D

hur gör du så som när man kommer t kommentar sidan så så står det kommentera på , hur gör du då ? :D<3

ehm, jag håller på att ladda ner ps :D funkar det bra ?

2010-06-07 @ 15:50:09
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/
Skrivet av : Filli♥

Bara 18 min kvar!§§§

2010-06-07 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0