ÖN. :)

hejj :)<3
nu ä jag skit trött efter ön men jag bloggar iaf ;)
vi cyklade t ön vid tjugo över åtta (typ)
sen cyklade vi as länge , men tog en fika halvvägs ungefär xd
och sen va vi framme :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
vi började med att packa upp och sånt . Sen kom jag nte riktigt ihåg vad vi gjorde
men vi spelade bla fotboll , jag jonna lovisa emma-louise alice och nån mer "tror jag"
sen gick vi 13 tjejer (alla tjejer i klassen) med vår lärare och kollade i nåt miktoskop
på djur och sånt xd jag jonna lllo elin va i samma grupp ,,
det va rätt så kul :)
sen gick vi t en tjej som va värsta scoutern och skulle bygga en a-bro (nåt sånt):s
men det va rätt så kul faktiskt :D
sen fick vi gå på den =)
ah iaf , sen gick vi ner och badade :D
asså det va AS kallt ! jag domnade bort i benen en liten stund :s
men sen kom föräldrarna och vi grillade och hade tipspromenad :)
det va kul ;)
men sen badade vi "igen" och sen bastade vi jätte länge , skönt ! ;)
sen gick vi ut och körde sanning lr konka i mörkret xd
det va asa läskigt :o !!
men sen gik vi in och smsade lite ,,
men sen knackade nån på fönstret ... asså vi blev sk*t rädda !!
men det va ju såklart ba en av killarna -.-
nästa dag vaknade vi senast så när vi gick upp hade alla typ ätit frukost xd
o sen åkte vi hem :(
ÖN 2010 ETT MINNE FÖR LIVET (a) §
Ha,det,bäst,puss ♥

Skrivet av : rebban

ja verkligen det va skit kul <3

2010-06-01 @ 21:29:01
Skrivet av : Emma :)))<3

ja , det va skit kul och as kallt i vattnet ! <3

o jag började närstan gråta när vi va ute på kvällen ! :D:D:D:D <3 synd att vi nte kunde va där längre :'(

//Emma §§§§§§

2010-06-02 @ 07:28:39
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/
Skrivet av : Emma :)))<3

ja , det va skit kul och as kallt i vattnet ! <3

o jag började närstan gråta när vi va ute på kvällen ! :D:D:D:D <3 synd att vi nte kunde va där längre :'(

//Emma §§§§§§

2010-06-02 @ 07:28:40
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/
Skrivet av : Elin<3§;)

jaaa, det var skit kallt i vattnet!!!! och det kommer att vara ett minne för livet klart!!!;D jag vill dit igen!!!!:D<33§

2010-06-02 @ 15:19:10
Skrivet av : Vilma ♥

sv; haha ah ja vet ;)<3

2010-06-02 @ 15:30:00
URL: http://vilmaaberg.blogg.se/
Skrivet av : ellenotendal-fashion and fitnessblogg

USHUSH! Nu har min kompis fått reda på detta och varit ännu taskigare mot dig. Hon trodde också du var någon annan, men jag har förklarat och hon kommer nog med en ursäkt! KRAM

2010-06-02 @ 21:07:48
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0