OBS!!!! OBS!!!!

Detta blir inget vanligt inlägg, det är Felicias mamma som skriver. NÅGON är inne på andras bloggar och kommenterar i Felicias namn, kommentarer som absolut INTE är trevliga och som Felicia tar totalt avstånd ifrån. Om inte denna någon slutar med detta så kommer det att polisanmälas omgående, det är väldigt enkelt för en polis att spåra en IP adress. Till dej som uppenbarligen har stora problem med Felicia så kräver jag att detta slutar omedelbart annars blir det inte roligt för dej.

Skrivet av : ellenotendal-fashion and fitnessblogg

Herregud! Förlåt mig så hemskt mycket, men det var inte roligt att läsa det där. Jag har berättat allt för min mamma med. Och sen kan ni ju inte bli arga på mig för jag hade ju ingen aning om att det inte var du som skrev, eller hur? Men jag blev riktigt ledsen..det ska du veta. Men jag ska publicera allting så allting löser sig! Tråkigt att någon idiot håller på sådär! Om du tar bort mina fula kommentarer tar jag bort "dina". HA det bra!

2010-06-02 @ 20:52:05
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Skrivet av : Angelica (:

kommentera på!:)Förlåt för komentaren innan, visste inte!

KRAMAR! :D

2010-06-02 @ 21:12:37
Skrivet av : Ellen Otendal

Så bra att det löste sig! Ha en bra kväll! Om ni vill nå mig på något sätt skriver jag min gamla mejladress :) Kram

2010-06-02 @ 21:17:58
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0