Header t bäästa . <3

hejj :)<3
nu har jag precis dushat och ätit ;)
elin åt oxå här , t efterrätt blev re blåbärspaj . <3
mums ! :D
och jag har ju vatt med Elin & Lollo ;)
det va as kul vi jagade elin runt hela kvarteret "typ" haha xd :D
tackför den dagen . <3
imorrn ska vi och gå nån stig 1 mil !
och sen bada med 4:rorna och uppot ;)
och rubriken säger ju allt ;)
i morse gjorde jag en header t sötaste Emma . §
här är den ; )

så besök och kommentera Emmas blogg HÄR :) så blir hon gla ` 
nu har jag nte så mke och skriva , så ja ...
jo btw .. nu lyssnar jag på min absoluta favvorit låt ;)
JUSTIN BEIBER ~ LOVE ME . <3
och såklart så bljuder jag på den med såklart xd :


~ Ha ~ det ~ bäst ~ puss ~ ♥ ~

Skrivet av : Elin<3§;)

hahaha:P ni träffade inte mig med vattnet:P men lollo blev blöt hahahha!!!! den låten är jätte bra!!;)<333§

2010-06-04 @ 13:46:00
Skrivet av : ellenotendal-fashion and fitnessblogg

heej! Jag undrade bara om du och din mamma var i stan idag? På DinSko? Tyckte jag såg dig men var inte rikigt säker :)

2010-06-04 @ 16:28:58
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Skrivet av : ellenotendal-fashion and fitnessblogg

ok...men hade hon jeanskjol och vit t-shirt? :P

2010-06-04 @ 17:13:02
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Skrivet av : E-lis §

så fin header ! <3 ;) (L)

2010-06-05 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0