Emma Snart . <3

hejj :)<3
nu har jag precis ätit frukost och Emma kommer snart :D . <3
igår va jag med Emma-Louise :D , vi spelade lite fotboll , fotade ,
och fikade ;)
det va as kul som vanligt ;) §
idag i skolan ska vi väl nte göra når specielt , men vi har ingen
läxa denna veckan (tror jag) för vi har ju snart SOMMARLOV !!!! :D:D
jag har redan köpt avslutningskläder :)
och idag ska jag va med Elin och Lovisa . <3
bad update , veet xd
Ha,det,bäst,puss ♥

bara för att jag ÄLSKAR denna bilden :)

Skrivet av : Elin<3§;)

hihihihi!!! vi hade jätte kuuuuuuuuuuuul!!!!;):D<33§

2010-06-03 @ 19:10:58
Skrivet av : Mimi :)

fin bild ! :D <3

2010-06-03 @ 19:50:46
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0