Emma-Louise , bästavän.<3

hejj :)<3
ah , rubriken säger allt :DD <3
idag har jag vat med Emma-Liis , bästavän §
men dagen började med att jag vaknade ? pahaha xd
sen kollade jag lite på tv , åt frukost , kollade på tv (igen)
sen stack jag t Emma-Louise :D:D:D:D:D §
vi typ fotade lite och åt mat och lite annat :)
sen va vi ute och spelade fotboll :D
imorrn ska jag va med Elin :DD <3
men imorrn blir det oxå en *BILDBOMB* från idag
(jag orkar nte ladda upp idag) :o
det blir en riktigt stor en ;)
imorrn smäller det ;)

Puss / Felicia ♥





Skrivet av : Elin<3§;)

jag ser fram emot att se alla bilderna:D vi ska har sk*t kul imon!!!;):D<33§

ILoveJö!!<33§

2010-06-11 @ 19:52:00
Skrivet av : Emma-Lis §

AWW TACK BÄSTAVÄN <3

JAG ÄLSKAR DEJJJ §§

2010-06-11 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0