Stan = Shopping

Hej,hej :)

idag har jag vat med Emma-Louise som ni kanske
såg i förra inlägget ? ;)
vi va i stan en stund , och då träffade vi Elin oxå :)
jag skulle igentligen köpa en baseball-jacka .
men .... jag hittade annat så jag köpte det ist .
här kommer det jag köpte , men jag köpte nte alls mke
men jag blev ändå rätt nöjd !


Nått balsam man ska ta i torrt hår , ist för det i dushen
men det luktar jätte gott !
jag köpte det mest därför ;p
Emma-Louise köpte en sån oxå :)
SACHAJUAN / Kicks / 125 kr :- 





Dålig kvalité .
Adidas Sockar/Strumpor / 99 kr .


-

Mascara / Kicks / Pris : vet inte :s

-
Imorrn är det ÅHUS ! :D
det ska bli jätte roligt !
Vi hörs !
Hejjdå !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0