INTE SÅ AKTIV PÅ BLOGGEN

nej jag ska inte sluta/pausa
blogga men jag känner att jag inte har vat så
aktiv på bloggen , idontknowwhy?
men det ska det bli ändring på !
men bara satt ni vet imorgon ska jag och Elin
och kolla på Eric Saade !
det ska bli jätte kul ! kameran följer oxå med .
jag glömde ju berätta för er att jag eller mamma har köpt 2 tröja/linne
på stan i går . :) här kommer dom oxå .
klicka på bilderna för att se större .

 
179 kr :- typ

49:- bara ! + rabatt

nu ska jag kolla lite på t v .
Hejsålänge ♥


Skrivet av : e-lis §

hi niciga

cloes ;) <333

2010-07-31 @ 20:50:30
Skrivet av : Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Kollat på designadinblogg.se?

:p

2010-08-01 @ 00:34:46
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Skrivet av : Elin<3§;)

det ska blir as kull o kolla på eric saade !!! :D <3

ses sen ! ;) <33§



ps jätte fina kläder ;D

2010-08-01 @ 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0