Elin och Julia på 2 dagar :)

hejj :))<3
igår va jag med Julia då , jag fick en nyckelring därre stog :
"best friend" och ett kort på lady gaga , armband , grymt fint ! :)
jag hade saknat henne enormt !


dagen i bilder :)

och idag har jag vat med Elin ! :D



dagen i bilder ;)<3
 båda dagarna va grymt roliga ! <3

Nu sitter jag o kollar : Uraguay - Holland ;)
står 2-3 just nu .
men nu ska jag ändå snart gå o lägga mej .
Puss ♥

Skrivet av : Anna

VAD GÖR DU UPPE PÅ ETT TAK???????? Men bilderna va jättefina, min favorit är "hjärthänderna". Kram Mamma

2010-07-07 @ 07:39:19
Skrivet av : Elin<3§;)

hade jätte kuul i går ! ;)

ps ha det så kuul på liseberg ! <33§

2010-07-07 @ 10:03:17
Skrivet av : » P H O T O L E N S

Hej!

Har du lust att delta i en fototävling med temat SOMMAR? Kika in här för mer information: http://photolens.blogg.se/2010/july/fototavling.html



Om du inte är intresserad kan du bara ignorera detta och jag ber om förlåtelse! :)

Ha en fin dag.

2010-07-07 @ 13:19:34
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0