Design ! :)

hejj ! :))<3
nu har jag fixat lite med min design ;)
jag börjar fatta lite med koder , and stuffs .
men jag fattar inte äns hälften än !
men jag har försökt lite så kolla lite ändringar b.l.a
längs ner på bloggen ;) där har jag fixat med lite bilder
och tryck HÄR , för att se en annan ändring ;)
.. fattar du nte VAD som e ändringen då ska jag förklara .
precis ovanför Namn: .
så är det en text där det står , kmtera inlägget här , feliciaclaeson.blogg.se
och det är inte tillåtet att kopiera mina EGNA bilder utan min utan min tillåtelse.
hoppas du fattar nu , haha :))


Skrivet av : vickan du vet ;)

hur gör man så det står så där uppe ? :)

hihi <3 jag tkr vi kan va ngn dag igen :D

2010-07-05 @ 16:26:51
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0