Åhus :D

hejjsan :))
nu har jag PRECIS kommit hem från ÅHUS .
det va asså det roligaste nånsin !
alla kämpade till slutet .
vårt lag :
Jag - Linnéa - Mimi - Ebba - Kajsa - Lina - Clara (mål)
ni är grymma tjejer !
vi spelade massa matcher
men vi förlorade mga :(
men det va för vi spelade mot
sånnaa som va jätte *stora & långa!*
2:laget och 3:laget kom till B-slutspel ! :D
men 2:laget förlorade i första matchen , men kämpade
jätte bra ! ooch 3:laget förlorade i kvarts (trorjag) finalen
dom va oxå grymma !
men vi kom t C-slutspel och vann guld :DDD
kommer lite bilder imorrn *kanske* :)
Kram ! (:


Skrivet av : Mimi - F O T O B L O G G

SV; Ja du får koppa bilderna, men du kan ju gärna skriva att dom kommer från min blogg, eller bilderna är från min kamera ;) <3

2010-07-20 @ 15:37:00
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/
Skrivet av : e-lis §

har saknat dejj ! <3

2010-07-21 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0