Trött xd

Hej,,
e as trött nu så dt blir nt långt
inlägg idag xd ♥
dagen började med att jag vaknade ofc ;P
sen åt jah frukost kollade lite på Tv :))<3
sen loggade jag in på msn chattade lite med
Elin & Emma-Lis inge va typ inne :( §
men sen åkte jah t Farmor & Farfar o åt lunch .
sen åkte t en handbollsmatch,laget fick fribiljetter  :))<3
HK Drott vann över IFK Skövde med 33-18 "typ"
sen klockan sju , gick jag o Emma-Lis ut liten stund
vi hade jätte kul ! ,sen gick hon hem :((( -.-
& nu sitter jag här (= §
LÄNGTAR REDAN EFTER MITT GULLTROLL ! ♥
blev rätt så långt inlägg (va nt meningn) haha♥
ha det bäst Puss §


I gotta feeling (:

Skrivet av : Emma:)

hej , kul ! <3

kram Emma §§§

2010-04-12 @ 07:16:45
URL: http://onlyyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0