Sunday :))<3

Hejj :D §

igår va jag hemma hos Ellen & hennes familj

vi firade att Jonathan (min kusin) fyllde år :))<3

vi åt , fikade , lyssnade på musik jag o Ellen då ,

och kollade på gamla foton haha asså jag såg ut som

en a jag vet nt riktigt vad men ,  hahah <3

sen åkte vi hem först sjussade vi hem farmor då

sen åkte vi HEM och kollade på Luftslottet som sprängdes ..

sen gick jag o la mej , vaknade haha xd åt frukost

och nu sitter jag här :D §

och ska åka roolisar md emma-lis ikvl <3

kommer lite bilder i slutet av inlägget xd

Ha det Bättre är bäst , Puss ♥



o Shit det tog as lång tid o ladda upp , det blir ba 3 bilder sry <3


:S <3

fotad i, tv kvaliteten blev la sådär haha:o §

Skrivet av : Emma-Louise ;)) §

sööta , bilder!! ;D §§<333

2010-04-25 @ 15:30:57
Skrivet av : Mimi :)<3

SVAR; Ey, ska du säga sötnos. <3

2010-04-25 @ 16:42:21
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/
Skrivet av : Anonym

du ä så söt §

2010-04-27 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0