Hejsan :)

Hejsan :))<3

jag e as trött nu för jag fick gå upp tidigt,för att dusha imorse haha ;p
men a lite kan jag skriva ändå  :) , nu sitter jag bara här och kollar
på tv (2½män) tihihi :D:D § idag har jag vat med Emma-Louise  <3
Emma va sjuk -.- men hon kmr imorrn § jag o Emma-Lis typ hoppade
studsmatta , snackade , gjorde typ ett test i en tidning , va ute xd :D §
kul som vanligt ofc :D:D:D ♥ u >
mhm jag vet nt riktigt vad jag ska skriva nu haha lr jo btw , imorrn ska
jag va med Elin ;D <3 och kanske oxå med Amanda  ... ♥
The End <3 haha

ha det bäst , Puss ♥

Skrivet av : Elin<3§;)

japp, men amanda "kunde " ju int:S men vi hade jätte kul!!!;D hahahah;D

2010-04-23 @ 19:21:30
Skrivet av : Felicia: )

ah , det va jätte kul FLUMMISAR haha <33

2010-04-23 @ 21:16:03
URL: http://DENNABLOGGEN XD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0