Hejsan :)<3

Hejj :)
är helt ärligt är jag nt ,
på så jätte blogghumör,
men a iaf vill blogga ändå :)) <3
idag har jah ju vat i skolan
vi fick "Världens" bästa mat idag asså
(fast efterrätten va bäst)  ;D
vi fick Hedvigsoppa , a dt e okejj den va go :D
sen fick vi blåbärspaj med vaniljsås (tror jag det va iaf)
aja det va iaf as gott :D:D:D  :D:D:D
hahah . vi brukar nt få så god mat xd
idag har jag nt gjort mkt , mamma skulle iväg o
fixa grejer och jag följde med =) <3
Nu gö jag nt så mkt jag ska snart ut &
åka Rollerbales (stavning)  ska bli kul (: :) §
orkar nt skriva mer , kmr mer imon §
aja ..

Ha det Bäst , Puss §




Skrivet av : Anonym :)

Hej ! :)

mm vad go mat !! :D

2010-04-17 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0