fakta om dagen xP <3

Hejj :))<3

Nu har jag kommit hem från Lovisa ,
och Jonna va med :)§
vi typ först fikade vi , Lollo hade nt mke fika
hemma ;P <3 men vi fikade med Fil , Flingor
och drack saft :D:D §
sen gick vi ut och hoppade studsmatta  :D:D
det e typ det bästa som finns o hoppa stundsmatta
haha ;)) <3

sen gjorde vi typ nån lek dä man skulle säga
4:ra killar
4:ra någonstans dä man kan bo
4:ra städer lr land
4:ra siffror asså hu många barn man
kommer få pahaha xd

aa det va iaf jätte kul :D:D <3
a sen åkte jag hem o Jonna hem t sej
o nu sitter  jag ba här men igentligen skulle
Emma-Louise oxå va med idag men det blev nt
så hon skulle göra nåt annat :'( <3
saknade henne !!
men imorrn ska vi va iaf :D:D:D:D <3

nu kollar jag på Gohst wisperer (stv)
och ska snart äta ;D


Ha det bättre än bäst , puss §

Skrivet av : Elin<3§;)

vad kul! men, det händ ju en saker till oxå:S

2010-04-27 @ 19:27:00
Skrivet av : Mimi :)<3

SVAR; Vi ska på klassresa till universeum, :D <3

2010-04-27 @ 19:37:40
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0