Bästa dagen med Emma-L ,Mandis,Elin <3

Hejj <3

idag har det vat skolan då -.- vi va på badhuset och gjorde nåt
vattenprov :s <3 det va nt så kul faktisktman skulle typ livrädda och
dyka , simma ;pmen alla trodde typ att vi skulle få va i
äventyrsbadet men det fick vi nt :'((

sen va jag o Emma-Louise :D:D:D §¨
vi hann nt så mkt för hon skulle rida §
men det va jätte kuul som alltid <33

sen messade Elin som va med Amandaoch frågade om vi kunde va :) <3
så jag gick t Amanda :D vi hoppade studsmatta men sen började det rengna
så vi gick in o körde lite sanning lr konka haha § <3 men sen skulle jag hem och äta
men Elin stannadeliten stund hos Mandis ;)a det va nog min dag ;D;D §

nu sitter jag bara här o smsar o kollar tv
nåt skit på tven det e nt särskilt bra iaf ..

Ha det Bäst , Puss ♥


Skrivet av : Elin<3§;)

hihihi, vi hade jätte kul! hoppas vi kan va på fredag;) men vi hörs på msn;) hahah

2010-04-20 @ 19:08:54
Skrivet av : ebbaa ;)§

sv; tack :D <3



+ väldigt fin header du har skaffat :)) <33

2010-04-20 @ 19:42:10
URL: http://ebbaasplind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0